تفلیس، پایتخت تاریخی و باشکوه گرجستان است که در دو طرف رود کُر وسعت یافته و از سه طرف با کوه هایی احاطه شده است. افسانه ها یک صدا در مورد تفلیس داستانی را روایت می کنند: در اوایل قرن پنج، شاه واختانگ اول در میان جنگلی انبوه و سر به فلک کشیده به همراه شاهین خود مشغول شکار بود. شاهین قرقاولی را دید و چندین بار به او حمله کرد. پس از چندی هر دو پرنده سقوط کردند. همراهان پادشاه به دنبال شاهین سلطنتی رفتند و پرندگان را در چشمه های آب داغ کوهستان یافتند که هر دو جان خود را از دست داده بودند. پادشاه تحت تاثیر چشمه های آب گرم و بخار آن ها قرار گرفت، به گونه ای که دستور داد درختان جنگل را قطع کند و در این مکان شهری بنا کند و بدین گونه شهر تفلیس پا به عرصه زندگی گذاشت.

امروزه تفلیس به جهت نزدیکی جغرافیایی و هزینه های سفر مناسب، به یکی از مقاصد محبوب گردشگران ایرانی تبدیل شده است.

شرکت خدمات مسافرت هوایی اهورا پرواز

تورساز کاشف و جستجوگر تور های مسافرتیه،که از تامین کنندگان معتبر و مطمئن خدمات مسافرتی و با در نظر گرفتین استانداردهای فروش خدمات گردشگری اونهارو تامین و به کسانی که قصد سفر دارند ارائه می ده،تورساز با بهره گیری از دانش و تجربه (از سال 1375 تا کنون)مدیران خود در اجرا و برگزاری تور های متنوع به مقاصد داخلی و خارجی مفتخر به ارائه خدمات جذاب سفر با در نظر گرفتن علاقه و سلیقه مخاطبان گرامی گردشگری میباشد.

سامانه تورساز تحت لیسانس شرکت خدمات مسافرت هوایی اهورا پرواز به شماره ثبت 236800 و دارای مجوزهای قانونی از سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری میباشد.

رزرو تور های متنوع به نقاط مختلف دنیا

دریافت ویزا

رزرو هتل در سراسر دنیا

دارای مجوزهای رسمی از میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری

فروش بلیط سیستمی و چارتری کلیه خطوط

شماره تماس:

02188509701

09032583937

09032583935

09195049103