هتل کورتیارد بای مریوت تفلیس با چراغ‌های سبز زمردی درخشانش که در نمای خارجی‌اش قرار دارد، هتلی چهار ستاره و مجلل است که در نزدیکی میدان آزادی این شهر قرار گرفته و دارای یک موقعیت فوق‌العاده برای مسافران است. مسافرانی که این هتل را برمی‌گزینند، فرصتی عالی برای آشنایی با فرهنگ مردمان این سرزمین و شور و نشاط آنان در زندگی روزمره را مشاهده خواهند کرد.

هتل هالیدی این تفلیس ( Holiday Inn Tbilisi

هتل هالیدی این تفلیس هتلی لوکس است که اقامتی با مکان مدرن، محیطی دوستانه و دسترسی آسان به نقاط مهم شهری را ارائه می‌دهد. امکانات این هتل بی‌نظیر است و ویژگی‌های برجسته بسیاری دارد و بی‌شک اقامتی عالی و پر از خاطرات خوش را برای مهمانان خود رقم می‌زند.

اتاق‌های مدرن هتل که با وسایل ساده، اما شیک مبله شده، مجهز به اینترنت بی‌سیم، تهویه مطبوع و تلویزیون است. در اتاق میز کاری برای مهمانان در نظر گرفته شده است تا کسانی که برای کارهای تجاری خود به تفلیس سفر می‌کنند ،با راحتی بیشتری به کار خود در این هتل برسند. اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی با نمای فوق‌العاده از شهر دارند.

صبحانه روزانه در طیف وسیعی برای مهمانان تهیه می‌شود و همچنین مهمانان می‌توانند به رستوران هتل که دارای طراحی مدرن و شیک است، مراجعه کنند و غذاهای بی‌نظیری را امتحان کنند. گزینه‌های غذاخوری در این هتل بسیار است و مهمانان حتی می‌توانند در شرایط خوب آب و هوایی به رستوران هتل که در فضای باز قرار دارد، بروند و در فضایی سرسبز و خوش‌منظره غذای خود را میل کنند.

استخری بزرگ و مرکز اسپایی با امکانات عالی به همراه خدمات ماساژ در هتل وجود دارد که انتخابی عالی برای اوقات فراغت مهمانان است و می‌توانند لحظات خوشی را در این فضا با خانواده و دوستان خود تجربه کنند.

ایستگاه متروی پلی تکنیک روبروی هتل واقع شده است. فاصله هتل تا تئاتر اپرا و باله تفلیس ۲٫۵ کیلومتر، تئاتر روستاوِلی ۲٫۷ کیلومتر، میدان آزادی ۳٫۴ کیلومتر و کوه‌های سرسبز منطقه قفقاز ۱۰ دقیقه با ماشین است. فرودگاه بین‌المللی تفلیس نیز در ۲۰ کیلومتری هتل قرار دارد.

آدرس: 26 May Square 1, Saburtalo, 0171 Tbilisi City, Georgia

این هتل چهار ستاره است و دارای ۲۷۰ اتاق است.

امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، تراس، اتاق خانواده، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، مرکز بدنسازی، ماساژ، کازینو، رستوران، منوی ویژه افراد رژیمی، بار، صبحانه، صبحانه در اتاق، منوی کودکان، شبکه تلویزیونی کودکان، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، ناهار بسته‌بندی شده، خدمات خشکشویی و شستشو، نگه‌داری چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، آسانسور، سرویس روزانه اتاق، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی)

هتل روستاولی پالاس ( Rustaveli Palace )

هتل روستاولی پالاس هتلی چهار ستاره در مرکز شهر است که با ایستگاه مترو فاصله کمی دارد. این هتل در موقعیت عالی قرار دارد و در اطراف آن مراکز خرید، رستوران‌ها و کافه‌های متعددی وجود دارد

اتاق‌های هتل زیبا، ساده و مرتب هستند و امکاناتی مانند تهویه، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمام اختصاصی را شامل می‌شوند. اتاق‌ها دارای پنجره‌های بزرگ و نورگیر هستند.

صبحانه به‌صورت بوفه‌ای برای مهمانان هر روزه تهیه می‌شود و مهمانان می‌توانند برای وعده‌های غذایی خود به رستوران هتل که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند، مراجعه کنند.

صبحانه به‌صورت بوفه‌ای برای مهمانان هر روزه تهیه می‌شود و مهمانان می‌توانند برای وعده‌های غذایی خود به رستوران هتل که انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را سرو می‌کند، مراجعه کنند.

این هتل چهار ستاره است و دارای ۱۳ اتاق است. امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، تراس، باغ، اتاق خانواده، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، صبحانه، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، صبحانه در اتاق، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات خشکشویی و شستشو، کتابخانه، کرایه خودرو، نگه‌داری چمدان، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، آسانسور، سرویس روزانه اتاق، سویئت عروس، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، گرجی، ترکی، آذربایجانی)

آدرس: Ekaterine Gabashvili Street 10, near Rustaveli Square, Mtatsminda , 0108 Tbilisi City, Georgia

هتل مرکور تفلیس اُلد تاون ( Mercure Tbilisi Old Town )

اقامت در هتلی که در موقعیت مناسبی قرار داشته باشد و امکانات آن در میان هتل‌های هم‌رده خود بهترین باشد، اقامتی بی‌نقص را برای مهمانان فراهم می‌کند. هتل مرکور تفلیس اُلد تاون هتلی با طراحی زیبا و امکانات عالی است که مهمانان از این هتل به‌راحتی می‌توانند به جاذبه‌های تاریخی، مراکز خرید و رستوران‌های متنوع دسترسی داشته باشند.

در دکوراسیون اتاق‌ها از رنگ‌های شاد استفاده شده و وسایل آن با انتخابی ماهرانه فضای جذابی را ایجاد کرده است. اتاق‌ها دارای تهویه مطبوع، مینی‌بار و حمام اختصاصی هستند؛ در تمامی بخش‌ها نیز دسترسی به اینترنت وجود دارد.

هتل دارای یک تراس در طبقه آخر است که چشم‌انداز پانارومایی از شهر دارد و یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز هتل است که با خوردن نوشیدنی یا گپی با دوستان می‌توان لحظات فوق‌العاده‌ای را در آن تجربه کرد.

صبحانه هر روزه برای مهمانان در تنوع بسیار زیاد سرو می‌شود و مهمانان در غذاخوری‌های هتل می‌توانند با طعم لذیذ غذاهای گرجی آشنا شوند.

هتل دارای مرکز اسپا و سونا است که برای برطرف کردن خستگی یا ریلکس کردن گزینه‌ای عالی محسوب می‌شود.

فاصله هتل تا کلیسای جامع مِتِخی و قلعه ناریکالا ۵ دقیقه پیاده، خیابان شاردِنی ۴۰۰ متر و میدان آزادی ۱۵ دقیقه پیاده است. همچنین فرودگاه بین‌المللی تفلیس در ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد. تعداد زیادی کافه و رستوران نیز به فاصله پنج دقیقه پیاده از هتل قرار دارند.

این هتل چهار ستاره است و دارای ۱۰۸ اتاق است.

امکانات هتل: اینترنت بی‌سیم، شاتل هواپیمایی، مرکز تناسب اندام، اسپا، سونا، ماساژ، تراس، باغ، اتاق خانواده، پارکینگ، اتاق‌های سیگار ممنوع، رستوران، صبحانه، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی ویژه کودکان، صبحانه در اتاق، بار، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، خدمات خشکشویی و شستشو، کتابخانه، کرایه خودرو، نگه‌داری چمدان، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، آسانسور، سرویس روزانه اتاق، سویئت عروس، اتاق وی‌آی‌پی، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، روزنامه، کارمندان چند زبانه (روسی، انگلیسی، گرجی)

آدرس: Vakhtang Gorgasali Street 9, 0105 Tbilisi City, Georgia

هتل ریور ساید (River Side)

هتل ریور ساید در متسامیندا و در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد و امکاناتی از قبیل وای فای، رستوران و تراس برای مهمانان فراهم شده است. همه ی اتاق ها دارای کولر و تلویزیون با شبکه های بین المللی هستند و برخی از آن ها، اتاق نشیمن نیز دارا می باشند. در حمام های اختصاصی اتاق‌ها، لوازم بهداشتی، سشوار و دمپایی موجود است. علاوه بر آن شما یک محل استراحت مشترک و فروشگاهی برای خرید سوغاتی را در هتل خواهید دید. مورد هیجان انگیز دیگری که در این هتل وجود دارد، امکان اجاره دوچرخه می باشد.

شرکت خدمات مسافرت هوایی اهورا پرواز

تورساز کاشف و جستجوگر تور های مسافرتیه،که از تامین کنندگان معتبر و مطمئن خدمات مسافرتی و با در نظر گرفتین استانداردهای فروش خدمات گردشگری اونهارو تامین و به کسانی که قصد سفر دارند ارائه می ده،تورساز با بهره گیری از دانش و تجربه (از سال 1375 تا کنون)مدیران خود در اجرا و برگزاری تور های متنوع به مقاصد داخلی و خارجی مفتخر به ارائه خدمات جذاب سفر با در نظر گرفتن علاقه و سلیقه مخاطبان گرامی گردشگری میباشد.

سامانه تورساز تحت لیسانس شرکت خدمات مسافرت هوایی اهورا پرواز به شماره ثبت 236800 و دارای مجوزهای قانونی از سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت میراث فرهنگی و گردشگری میباشد.

رزرو تور های متنوع به نقاط مختلف دنیا

دریافت ویزا

رزرو هتل در سراسر دنیا

دارای مجوزهای رسمی از میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان هواپیمایی کشوری

فروش بلیط سیستمی و چارتری کلیه خطوط

شماره تماس:

02188509701

09032583937

09032583935

09195049103